1 Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik nedir? Tıbbi sekreter, Hastaya ait tıbbi kayıtları bilimsel kurallara ve etik ilkelere göre kayıt altına alan, dosyalayan ve arşivleyen, sağlıkla ilgili kayıt verilerini derleyen, bilimsel metotlarla analiz ederek istatistiki bilgiye dönüştüren ve ilgili birimlere rapor edebilen, tıbbi ünitelerdeki haberleşme ve yazışma hizmetlerini yürüten, bilgileri toplayıp belgeye dönüştürebilen, Empatik iletişim ve dinleme becerisi gelişmiş, Sorun çözme yeterliliğine sahip ..Devamı
1 Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik nedir? Tıbbi sekreter, Hastaya ait tıbbi kayıtları bilimsel kurallara ve etik ilkelere göre kayıt altına alan, dosyalayan ve arşivleyen, sağlıkla ilgili kayıt verilerini derleyen, bilimsel metotlarla analiz ederek istatistiki bilgiye dönüştüren ve ilgili birimlere rapor edebilen, tıbbi ünitelerdeki haberleşme ve yazışma hizmetlerini yürüten, bilgileri toplayıp belgeye dönüştürebilen, Empatik iletişim ve dinleme becerisi gelişmiş, Sorun çözme yeterliliğine sahip ..Devamı